
Należność za zakupy możesz uregulować korzystając z wybranej przez Ciebie formy płatności:
- Płatność online (Autopay, PayU) – informacja o dokonaniu wpłaty dociera do nas w kilka minut. W przypadku płatności kartą płatniczą (Visa, MasterCard) czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Przelew na konto bankowe -możesz zlecić przelew przez swój bank, lub w placówce realizującej płatności. Przystąpimy do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym Twojej wpłaty.
Dane do przelewu bankowego:
odbiorca: Manucraft, Katowice
nr konta w mBanku 63 1140 2017 0000 4102 1306 3040
tytułem: numer Twojego zamówienia.
Jeśli masz rachunek w innym banku, przelew środków może potrwać od kilku do kilkunastu godzin.
- Gotówka - przy odbiorze osobistym (ul. Francuska 13/6 w Katowicach). Prosimy, poczekaj na wiadomość potwierdzającą, że Twoje zamówienie jest gotowe.
Nie realizujemy zamówień "za pobraniem".
By dowiedzieć się więcej o przewidywanym terminie skompletowania Twojego zamówienia, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 32 3515400 lub 604 701 605.