Asortyment Moje zakupy
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w okresie czternastu dni od dostarczenia zamówionego towaru, w oparciu o ogólne zasady wynikające z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w ciągu pięciu dni.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@manucraft.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy zamieszczonego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby Sprzedającego:

Manucraft Sylwia Ziemba
Francuska 13/6
40-027 Katowice


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

[adres Sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko Kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy zwracanych przedmiotów i ich numery (kody) katalogowe].
Data zawarcia umowy [data złożenia zamówienia], data odbioru przedmiotów [data otrzymania przesyłki].
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko Kupującego]
Adres: [adres Kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko w przypadku, gdy formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu (paragon lub fakturę).

W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania towaru.

 

REKLAMACJE

W przypadku niezgodności towaru z umową, Kupujący może składać reklamacje pod adresem sklep@manucraft.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego:

Manucraft Sylwia Ziemba
Francuska 13/6
40-027 Katowice

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zakupu reklamowanego towaru i numer zamówienia,

- powód reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

Do przesyłki z reklamowanym towarem należy dołączyć kopię faktury zakupu.
Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl